Nowe logo PZU
Czwartek, 10 maja 2012 (14:29)Polski Zakład Ubezpieczeń (PZU) zmienia identyfikację wizualną. Towarzyszyć temu będzie kampania reklamowa podkreślająca przeobrażenia w firmie.
Nowe logo Zakładu zostało stworzone przez Michała Łojewskiego i nawiązuje do znaku, który obowiązywał od 1952 roku do połowy lat 90. - informuje portal Press.pl. Nawiasy, którymi otaczane są hasła reklamowe i motywy graficzne, zostały zaczerpnięte z obręczy logo. Mają one symbolizować ochronę i opiekę, jaką PZU otacza swoich klientów. Nowa identyfikacja będzie dotyczyć wszystkich spółek należących do PZU.
Odświeżenie identyfikacji ma podkreślić zmiany, jakie zaszły u największego polskiego ubezpieczyciela, m.in. uproszczenie i skrócenie likwidacji szkód, możliwość zgłaszania szkód przez internet czy połączenie większości oddziałów PZU SA i PZU Życie SA. „Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek, aby zakomunikować zmiany, jakie konsekwentnie wprowadzamy w firmie. Nasi klienci już je widzą. Pora, aby pokazać je także klientom naszej konkurencji” - informuje w komunikacie Witold Jaworski, członek zarządu PZU SA.
Jak wyjaśnia Press.pl, nowe logo będzie wykorzystywane od 12 maja br. w komunikacji marketingowej i w identyfikacji oddziałów PZU. Będzie sukcesywnie wprowadzane w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Sukcesywnie do końca września będzie wymieniane oznakowanie w oddziałach, a do końca roku w placówkach agentów i partnerów biznesowych. Nowe oznakowanie otrzyma w sumie ponad 1000 oddziałów PZU i placówek agentów.
Iza Kozłowska